Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

3 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ-ΕΥΡΕΣΙΣ ΤΩΝ ΤΙΜΙΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ


Η μυροβλύζουσα εικόνα του Οσίου Εφραίμ στην Ρουμανία

Αυτή η εικόνα του Οσίου Εφραίμ βρίσκεται στην Ρουμανία στην Μονή Σιχαστρία Ραρέου. Είναι μια πολύ θαυματουργή εικόνα η οποία μυροβλύζει.
ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ



Αυτό είναι ένα θαύμα μιας πιστής που επισκέφτηκε ο Άγιος Εφραίμ σε βρεφική ηλικία!!!
Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Θα ήθελα να μοιραστώ και εγω την δική μου ιστορία με τον Άγιο Εφραίμ! Ειμαι 31 ετών και ζω με το θαύμα που μου έκανε ο Άγιος μας! Οταν γεννήθηκα μου διαγνώστηκε νευροβλαστωμα στο έντερο, ειναι όγκος που παρουσιάζεται στα βρέφη και το 99% πεθαίνουν. Παρόλες τις θεραπείες που μου έκαναν, οι γιατροί δεν μου έδιναν καθόλου ελπίδες, μάλιστα έλεγαν στους γονείς μου νέοι είστε θα κάνετε άλλο. Μια μέρα με παίρνει η γιαγια μου και με πηγαίνει στο μοναστήρι του Αγίου Εφραίμ. Είχε κάτσει μπροστά στο λείψανο του Αγίου κρατώντας εμένα στην αγκαλιά της (μηνών ήμουν) έκλαιγε και παρακαλούσε τον Άγιο να με κανει καλα. Έτσι όπως καθόταν ξαφνικά εγω ξετιναχθηκα μέσα στην αγκαλιά της αφου η γιαγια μου ταρακουνήθηκε ολόκληρη! Μια καλόγρια που ήταν εκεί έκανε το σταυρό της και είπε οτι ο Άγιος έκανε το θαύμα του! Και όντως την επόμενη που με πήγαν στο νοσοκομείο οι γιατροί έμειναν άφωνοι δεν ειχα απολύτως τίποτα!! Για εμένα ο Άγιος Εφραίμ ειναι ο προστάτης μου, μεγάλη η χάρη του και μακάρι να γιατρεύει όλο τον κόσμο από τις αρρώστιες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου